Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website
Auteur Bericht
31tigersquadron
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 22:04, 25/11/2006 Reageer met quote Naar boven

hey,

Ik heb een vraagje:

Hoe maak je zo'n site als deze (natuurlijk niet juist hetzelfde, maar het systeem) want zou graag weer een site bouwen (mijn oude word van het net gehaald omdat men gratis termijn van 1 jaar erop zit)

Is een site zoals deze gratis?

alvast bedankt!

Michaël ("31tigersquadron")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 22:29, 25/11/2006 Reageer met quote Naar boven

Ik zelf heb er niet zo veel verstand van maar ik probeer met het geen wat ik weet het volgende uit te leggen;

Dit systeem het PHP Nuke een vrij makkelijk systeem om te gebruiken. Maar om hem te insteleren niet echt daar moet je echt verstand van hebben. Je kunt het systeem op een free host ( gratis webhosting ) zetten. Maar dan doen niet alle fucnties het zoals Nieuwsbrief ect. Dat is ook de reden waarom wij naar een Betaalde webhosting zijn gegaan.

Ik hoop je een beetje meer informatie te hebben gegeven. Daniel als het niet correct is verbeter het dan even! Daniel kan je hier veel meer over vertellen omdat hij de gene is die de website designt Laughing
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 22:49, 25/11/2006 Reageer met quote Naar boven

Michaël ik heb al uitgebreid antwoord op je PM gegeven dus alsjeblieft. Maar nu ga ik je hier ook vragen, wat is eigenlijk het idee, Belgium Plane Spotters? Laughing . En ja Ramon dat is zo ongeveer correct.

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
31tigersquadron
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:47, 26/11/2006 Reageer met quote Naar boven

Een echte spotter ben ik niet hoor (Rij niet zo ffe met men fiets naar Brussels airport, Wink ) maar ik bezoek wel airshows of open dagen als ik kan ( en men ouders meewillen natuurlijk, ik moet er namelijk nog geraken hé) en neem natuurlijk wel vrij veel foto's
(met de Panasonic DMC-FZ7) Ben sinds ik... nu jah nog héél klein was geïnteresseerd in de luchtvaart dus jah, zou graag site maken rond dit onderwerp, met foto's , informatie, enz... en jah ook zo met members, het principe van wat jullie doen.

met al men foto's zou dit geen probleem mogen zijn om
"Belgian plane spotters" te beginnen... Wie weet... Very Happy ^

Ik zal het je zeker laten weten!

Maaruh, jullie hebben het over jullie vorige/eerste site, hoe zag die er dan uit?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 19:12, 27/11/2006 Reageer met quote Naar boven

Zo ongeveer het zelfde. Alleen dan met een andere Header een Martinair of Transavia.com in de linker bovenkant. En ook lucht met vliegtuig strepen erin. Helaas kan ik die niet meer laten zien!

Maar ik wens je erg veel succes als je vragen hebt kun je hier altijd terecht! Laughing Exclamation En laat het vooral even weten! Laughing
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website