Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Luchthavens
Auteur Bericht
svero
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 13:09, 06/06/2014 Reageer met quote Naar boven

Hallo Vliegtuig spotters !

Het is lastig om voor mijn nieuwe project een goed forum te vinden waar echte vliegtuig spotters te vinden zijn (en die een beetje actief zijn)

Ik heb laatst van oad een domeinnaam over gekocht, dit domein heeft betrekking op de luchthavens in duitsland.
Voor dit project zoek ik mensen die graag willen helpen met het fotograferen van vliegtuigen en het schrijven van vliegtuig nieuw, ik wil eerder zijn dan de nieuwssites !Smile

Oke, geld is belangrijk..maar in dit project niet. Ik zoek mensen met passie, en ja je krijgt er een centje voor maar verwacht geen dikke jackpot waar je een nieuwe camera van kan kopen.

Als je interesse hebt, zou je dan naar info@svero.eu willen mailen ? Wellicht kunnen we een groep op skype starten waar allemaal vliegtuigspotters te vinden zijn.

Groetjess !!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 13:24, 07/06/2014 Reageer met quote Naar boven

Hoi,

Vliegtuigspotters genoeg hier, maar wat wil je precies? Ik begrijp je project niet helemaal.

"Eerder zijn dan de nieuwssites" is een vaag begrip.
- Wat voor onderwerpen wil je gaan behandelen?
Paar voorbeelden: civiel, militair, orders & deliveries, routes / codeshares, uitbreiding van luchthavens / luchtmacht basissen, die financiële wereld binnen de luchtvaart / airshows.
- Wat is de doelgroep?

- Wat voor rol wil je dat de spotters hier in gaan spelen?
"Fotograferen van vliegtuigen en het schrijven van vliegtuig nieuw" is wat de meeste spotters sowieso doen. Maar dan heb je zo meteen een duizenden foto's en registraties, wat wil je er dan mee?

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Er komt best veel kijken bij zo'n project. Met wat meer informatie kunnen we misschien verder helpen.

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
svero
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 17:54, 07/06/2014 Reageer met quote Naar boven

Ik weet niet of ik de site mag noemen, anders vraag ik de admin of ze de link willen verwijderen.
Ik heb het domein www.duitseluchthavens.nl hier maak ik een site op. Ik zoek foto's voor bij de pagina's en ook nieuwsberichten.
Nieuwsberichten mogen over alles gaan wat aan de duitse vliegvelden gerelateerd is, dus geen schiphol nieuws.

Mvgr
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:48, 17/06/2014 Reageer met quote Naar boven

Duits gerelateerd, ik zou het dan wat meer oostelijker zoeken.. Laughing
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
svero
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 18:14, 19/06/2014 Reageer met quote Naar boven

Ik zoek nu allemaal foto's, vooral van vliegtuigen!!! Ik betaal er uiteraard voor, ook zoek ik mensen die nieuws willen verzamelen tegen betaling Smile Wie o wie wil dit doen
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Luchthavens