Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen
Auteur Bericht
tukker
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 13:56, 14/11/2013 Reageer met quote Naar boven

Hallo Medespotters . Ik ben dus Kees van Ooijen Geb 02 - 04 - 1952 uit Enschede . Als kind woonden wij in de wijk Deppenbroek en dat is voor de onbekenden een van de Buitenwijken van Enschede Noord dus dicht bij de Vlb Twenthe . Vanaf de T Bird heb ik dus vliegtuigen over ons huis gezien . De K L U kist voor mij persoonlijk is die oude One O Four . Verschillende malen die dingen huilend over ons huis zien Vliegen. Het ging mij door merg en been . Doordat ik vanaf 1970 in het Transport werkte had ik weinig tijd voor die liefhebberij , maar nu ik afgekeurd ben des te meer . Verschillende keren met vrienden geweest naar 71e Jagd Geschwader Richthoven op Wittmund , Indertijd nog met mijn Oogappeltje de Phantom F 4 werd gevlogen . De Phantom en de Panavia zijn toch wel samen met de 104 mijn voorkeurs Bakken . Ben op meerdere bases geweest . Echt een spotter ben ik niet , maar ik geniet van het gebulder boven mijn hoofd en natuurlijk van het commentaar oof aanwijzingen van een vriend van mij . Nu hebben jullie enig idee wie en wat ik ben

Groet Kees / Tukker
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
voogelaar
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:47, 14/11/2013 Reageer met quote Naar boven

Welkom!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
jellevandenbelt
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 14:05, 15/11/2013 Reageer met quote Naar boven

Welkom provinciegenoot!
veel spotplezier!

Greetingz uit Kampen (NoordWest Overijssel)

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen