Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen
Poll :: Waar sta jij altijd op Schiphol?

op een spottersplaats
54%
 54%  [ 6 ]
een geheim plekje...vertel ik niet
36%
 36%  [ 4 ]
Ik rij gewoon een beetje rond en als ik een vliegtuig zie stop ik en fotografeer ik het vliegtuig
9%
 9%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht
voogelaar
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:01, 30/03/2012 Reageer met quote Naar boven

meivakantie 2008, ik ging voor het eerst vliegen. Toen ik in de terminal aankwam keek ik al mijn ogen uit! ik vond het geweldig en toen ik vliegtuigen zag.....

M'n passie voor vliegtuigen ging langzaam weg,maar in april 2011 ging ik weer naar Schiphol. Ik vond het weer zo leuk dat ik een nieuwe camera bij elkaar spaarde en ging fotograferen!!!!!!!!!!!!!

groetjes spottertje
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 21:24, 30/03/2012 Reageer met quote Naar boven

Mijn passie voor vliegtuigen is mij met de paplepel ingegoten.....ik weet niet beter of pa werkt mijn hele leven op Schiphol Oost, heb daar wat uurtjes doorgebracht in mijn jeugd....heletijd niks mee gedaan [ je went eraan, een vliegveld in je achtertuin ] maar sinds een paar jaar bezig met fotografie en dan is Schiphol een mooi onderwerp.... Exclamation
Nu ga ik ook vrijwel jaarlijks een dagje op Oost rondkijken, zoals dit jaar van de zomer, hoop dat er wat leuks te zien is.... Very Happy

Veel spotplezier....
thomEHEHspotter
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 10:55, 31/03/2012 Reageer met quote Naar boven

Diegene die vertel ik niet hebben gedaan....
Laatmaar ik houd mijn mond er wel over. Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht MSN Messenger
jellevandenbelt
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 10:08, 01/04/2012 Reageer met quote Naar boven

mijn passie voor vliegtuigen begon lang lang geleden.....
ik woon dan oorspronkelijk in kampen maar ik ben pas 13 en mijn passie begon toen ik 9 jaar was.
ik ging natuurlijk nog met mijn ouders mee op vakantie maar zij hadden een boot en toen ik 9 was gingen we met de boot naar katwijk
en toen begon het vooral wat ik nooit meer zal vergeten is dat we in muiden lagen en dat er een aanvliegroute over muiden kwam zo recht over het muiderslot maar ik vond het wel mooi maar wist er nog niks vanaf
ik had alleen nog maar gehoord van klm en air france
maar die haalde ik ook nog door elkaar heen.
de klm kisten zei ik zijn wit
en de air france kisten hadden een blauwe bovenkant
dat had ik dus mis want het was dus precies andersom
maar met jaren weet ik er nu veel meer vanaf door sites met onder andere dutchplanespotters.nl

nou dit was MIJN BEGIN

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Bazzzer
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 18:04, 18/05/2012 Reageer met quote Naar boven

Passie komt vanaf mijn opa en oma, als ik daar was gingen we altijd even langs de kaagbaan kijken, vond/vind het geweldig.

Meestal sta ik op het platform in mijn pauze.

grtz,
Bastiaan
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:55, 18/05/2012 Reageer met quote Naar boven

Bazzzer schreef:

Meestal sta ik op het platform in mijn pauze.

grtz,
Bastiaan

Ja, ik had dat ook wel geweten als ik daar werkte, hoe zit het eigenlijk met foto-apparatuur op het Schiphol-terrein?
Daar zijn veel verschillende meningen over te vinden, de 1 zegt dat het geen probleem is, de ander zegt dat het gewoon verboden is....
Met de rondleidingen op Oost die ik zo nu en dan krijg krijg ik speciale permissie van 1 van de 'verantwoordelijken' van de desbetreffende hangar, en in sommige bays is er een totaal foto-verbod, zoals H8 en de spuitbaai... [ de eerste omdat daar onderhoud gepleegd wordt aan maatschappijen waarbij de regels mbt media streng zijn ivm uitlekken informatie, en de tweede omdat er in het verleden liveries zijn uitgelekt voordat de klant het wist....]
Erg veel onduidelijkheid mbt dit onderwerp..... Confused
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 21:32, 18/05/2012 Reageer met quote Naar boven

Wat ik gehoord heb is dat het mag zo lang je kan aantonen dat je een camera nodig voor je werk. Daar kan je een aantal kanten mee op...

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 12:27, 19/05/2012 Reageer met quote Naar boven

Daniel schreef:
Wat ik gehoord heb is dat het mag zo lang je kan aantonen dat je een camera nodig voor je werk. Daar kan je een aantal kanten mee op...

Zoals? ik ken me vrij weinig beroepen op Schiphol indenken waarbij je een camera nodig hebt...Wink
Bazzzer
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 20:25, 19/05/2012 Reageer met quote Naar boven

Camera mag je ALTIJD meenemen... Foto's maken mag NIET, mits er toestemming is van de Luchthavendienst.

(Maar als er een nieuwe kist binnen komt staat iedereen, inc. de luchthavendienst foto's te maken.)

Grtz,
Bastiaan
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen