Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Luchtvaartmaatschappijen
Auteur Bericht
Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 16:16, 20/12/2006 Reageer met quote Naar boven

Ik kwam thuis en ging op msn. Toen melde Febri mij dat Singapore Airlines 9 extra a380's had besteld! Wat ben ik blij hierbij de nieuwsberichten:

Quote:
Singapore Airlines heeft bij Airbus een grote order geplaatst voor extra A380’s. De maatschappij maakte bekend dat ze, bovenop een eerdere order voor tien toestellen, nog eens negen A380’s heeft besteld. Daarnaast is een optie genomen op nog eens zes toestellen. Ook is met Airbus een lease overeengekomen voor negentien A330-300’s.

In juli 2006 werd al een Letter Of Intent getekend voor de negen A380’s, maar of die bestelling ook echt doorgang zou vinden leek lange tijd onzeker. Airbus kampt met enorme productievertragingen en zag FedEx al haar bestelde toestellen annuleren. Ook moest compensatie worden betaald aan enkele maatschappijen.

Bron: luchtvaartnieuws.nl

Echt super blij ben ik! Ook zijn er door ClickAir vandaag 20 A320's besteld.
De totale order voor de Airbus A380's van Singapore Airlines is nu 19.

Ik dacht eerder deze maand dat Singapore Airlines wel een vervolgorder plaatst. Na het commentaar van Chew Choon Seng.

Dit is de 2 x dat Singapore een order plaatst voor de Airbus A380

De eerste keer bestelde Singapore Airlines 10 toestellen.
En nu dus 9

Ook Qantas uit Australië bestelde pas geleden nog acht extra A380's bij Airbus.

En dit :
Quote:
SilkAir has ordered up to 20 A320s and SIA says it also expects to firm up a proposed deal for up to 40 A350s within a month.

Bron: Flightglobal.com
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Luchtvaartmaatschappijen