Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website
Auteur Bericht
Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 19:27, 03/01/2006 Reageer met quote Naar boven

Beste Spotters,

Nadat we weer op volle gang zijn gekomen. Willen we weer leuke dingen gaan doen. En we kwamen met het idee een Magazine te beginnen! Natuurlijk zijn we er nu erg druk mee. We hebben al een interview met een KLM piloot. Ook zal er in elk deel een interview te vinden zijn met een persoon die in de luchtvaart werkt.

Ook willen we nog velen andere leuke dingen in ons magazine zetten. Daarvoor hebben we ideeën nodig. Daarom vraagt Dutch Plane Spotters.nl jullie om in dit topic jou idee te plaatsen! Als we een idee goed vinden laten we het weten. En het zal dan gebruikt worden in het Magazine.

We willen in het Magazine geen Flight Simulator hebben. Omdat het tenslotte een spot Magazine moet worden.

Het Magazine zal om de 2 maanden gratis te downloaden zijn op onze website. Je kunt ons Magazine dan met het programma Adobe Reader openen.

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeert over het toekomstige Magazine.
Ook hopen wij op leuke ideeën.

Heb je een leuk idee? Of een mooie foto voor het Magazine? Mail naar de onderstaande e-mail aderessen:

Artiekel inleveren? of Tips?

Mail naar redactie@dutchplanespotters.nl

Vragen over het magazine?

Mail naar magazine@dutchplanespotters.nl

WinkHet magazine komt 15 maart uit!

Met vriendelijke groeten,

Ramon Pouw & Wouter van Erkel
(Project leiders)

Laatst aangepast door Ramon op 13:53, 26/02/2006, in toaal 3 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 9:16, 04/01/2006 Reageer met quote Naar boven

Beste spotters,

Ook zoeken wij mensen die mooie en duidelijke foto's hebben! En of we die mogen gebruiken voor ons Magazine! Als we u foto goedkeuren en gebruiken komt u naam natuurlijk onder de foto te staan Laughing

Interesse? Of wil je een foto toesturen? Mail naar ramonpouw@gmail.com Laughing Wink

Bij voorbaat dank,

Ramon Pouw & Wouter van Erkel
(Project Leiders)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Twan
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 18:08, 22/09/2006 Reageer met quote Naar boven

Hoi,

Erg weinig reacties Laughing

Groetjes twan.

31tigersquadron
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 21:32, 29/11/2006 Reageer met quote Naar boven

Hoi,

Ik zie dat er nog geen reacties geplaatst zijn.

Wel ik heb een tip voor jullie, als je foto's zoekt over een bepaald vliegtuig, kan je misschien eens een bezoekje brengen aan http://www.planesandchoppers.com dit is een aviationimage library.

Je vind er 100'den foto's en je kan ook de fotografen contacteren, er zullen er vast wel zijn die hun foto's laten gebruiken voor jullie magazine.

Ikzelf zou ook wel wat foto's kunnen doorsturen maar dan moet je me wel zeggen welk type e.d. je zou willen, heb ik em niet, kan ik het altijd aan wat vrienden vragen hé Wink

Sya
Michaël
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website