Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Algemeen
Auteur Bericht
Arka
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 17:22, 10/03/2016 Reageer met quote Naar boven

Beste spotters,

Toegegeven, ik ben geen kenner. Ik hoop hier iemand te treffen die iets weet over onderstaande onderwerpen:

1) Er komt een nieuw militair oefengebied in Noord-Oost Nederland (CBA Land), en het oefengebied in Brabant wordt opgeheven. Voor zover ik kon nagaan ligt het Nederlandse deel van het nieuwe CBA Land tussen luchthaven Eelde en (voormalig) luchthaven Twente bij Hengelo, en ligt het gebied niet zuidelijker boven bijvoorbeeld de Achterhoek (Lochem, Ruurlo, Winterswijk etc.). Weet iemand of dat juist is?

2) Er zijn twee laagvliegroutes voor jachtvliegtuigen in Nederland: route 10 en 10A. Route 10A is sinds 2002 niet meer in gebruik maar is niet definitief opgeheven. Route 10 loopt iets ten westen van Haaksbergen, Almelo, Hardenberg en Emmen en is wel in gebruik. Weet iemand of er vluchtschema's van deze route zijn? Op welke dagen en tijden wordt er gevlogen? Ik kon alleen vliegweken vanuit de basis Leeuwarden en Volkel vinden, maar dat heeft volgens mij niet persé iets te maken met deze laagvliegroute.

Dank alvast!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 22:39, 10/03/2016 Reageer met quote Naar boven

Ik zou even een bal opgooien op www.scramble.nl

Cheers!
Arka
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 7:41, 11/03/2016 Reageer met quote Naar boven

Dank, ga ik doen!
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Algemeen