Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website
Auteur Bericht
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 17:10, 05/10/2006 Reageer met quote Naar boven

Gisteren (4 oktober 2006) stond Dutch Plane Spotters.nl in de Amsterdamse editie van de gratis krant Metro. Alleen hadden we de pech dat de server het niet doet, of dat is om dat er te veel bezoekers waren of gewoon om dat die het niet goed deed (het gebeurt wel is). Volgens de statistieken hadden we gisteren maar 3 bezoekers, maar die kan gewoon stuk zijn. In elk geval willen we Gijs Dubbeldam (Eagle) bedanken voor het door geven van de website aan Metro verslachgever Magali van Wieren.

Het artikel is te vinden op pagina 20 en is metro website (metronieuws.nl) na registratie te downloaden. Alternatieve kan je het van de Dutch Plane Spotters server downloaden, door hier te clickken.

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Twan
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 15:50, 06/10/2006 Reageer met quote Naar boven

Dat klopt ja want ik kreeg pas een sms van ramon erover. Shocked Wink Laughing
Maarja, alle reclame helpt. Wink

Twan
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 8:56, 08/10/2006 Reageer met quote Naar boven

Ik vond het trouwens een mooi stukje over spotten en waaraan je ze kunt herkennen. Laughing Wink

Ramon
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 9:05, 08/10/2006 Reageer met quote Naar boven

Ja, Ik vond het ook leuk om te lezen!

Alleen heb ik zelf nooit een petje op! Laughing OF een grote telelens bij Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 20:24, 08/10/2006 Reageer met quote Naar boven

Petje heb ik soms, en grote telelens zou ik wel willen Laughing

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Twan
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:39, 09/10/2006 Reageer met quote Naar boven

ligt eraan of de zon schijnt want dan heb ik een petje op en een grote telelens heb ik meestal wel bij me. Laughing Shocked Wink

HBK
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 13:10, 02/02/2015 Reageer met quote Naar boven

Ja dat klopt, ik heb er een keuring systeem er op gedaan, niet om dat ik foto's ga afkeuren(wegen slechte kwaliteit of zo) maar gewoon zo dat de informatie goed staat, gisteren hadden we bevoordeeld een "Boeing 73", "737", En dit maakt het zoek systeem erg onoverzichtelijk, dus voor die reden een keuring systeem.

We offer best quality www.passguide.net test papers passguide and www.us.edu.pl dumps materials. You can get our 100% guaranteed questions pittstate to help you in passing the real exam of rasmussen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website