Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website
Auteur Bericht
voogelaar
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:32, 05/11/2012 Reageer met quote Naar boven

nou sorry hoor. Ik wou geen opschudding veroorzaken...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Daniel
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 21:20, 05/11/2012 Reageer met quote Naar boven

voogelaar schreef:
Jongens, waar maken jullie je druk om. Ik snap heus wel dat julllie het imago willen behouden, maar we zijn allemaal mensen. Als iemand een wazige foto maakt,is dat toch niet het einde van de wereld. En dat voor volwassenen. Maak je niet zo druk. Dit gaat voor een 13 jarige echt TE ver

Ben ik met je eens en voorlopig zijn de regels ook nog niet aangepast. Al ben wel wat makkelijker als het gaat om pixel spaghetti er tussen uit te halen.

EHAM36L schreef:
Reageer jij ff op een topic wat al een jaar dood is Shocked

Waarom niet? Als iemand een opmerking hierover heeft heb ik liever dat het hierbij komt te staan dan in een apart topic.

Image
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
EHAM36L
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 21:34, 05/11/2012 Reageer met quote Naar boven

Dat snap ik Daniel, maar die opmerking van spottertje zou ergens op slaan als het toendertijd geplaatst was, toen maakten we ons er druk om.....nu, 1 jaar later is dat niet aan de orde voor zover ik weet en zie op het forum, dus reply was nergens voor nodig.
Iets toevoegen mbt het topic is een ander verhaal, maar dit voegt niks toe.

Anyway.....
airbus
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 1:21, 26/04/2013 Reageer met quote Naar boven

hallo medespotters,
ik vraag weleens aan medespotters,waarom ze hun foto's niet op deze site zetten,het antwoord is,deze site is zo vervuild daar zet ik geen foto's op.
helaas moet ik ze daar in gelijk geven,aan de andere kant zeg ik,maar als jij kwaliteit foto's er op zet,dan word de site daar ook beter van.
als ik de afgelopen dagen zie wat hier allemaal geplaast is,dan springen de tranen in mijn ogen,en dan gaat het niet om één foto,maar om een hele serie.
ik vind persoonlijk dat deze site meer verdiend,meer kwaliteit,en dat niet alles geplaast word,dat is deze site onwaardig.
daniel,word wat kieskeuriger met het plaatsen van foto's,dan gaat de kwaliteit omhoog,en gaan er meer spotters een foto plaatsen.

gr airbus
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> DPS Website