Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen
Auteur Bericht
Spotboef
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 20:08, 16/04/2013 Reageer met quote Naar boven

Hallo, ik ben nieuw hier, en wou me graag even voorstellen.
Spotboef dus, aangenaam.

Vliegtuigen, dat is een stukje Roots voor mij. Ik kijk onwillekeurig op als ik ze hoor, en kijk ze het liefst tot de einder na. Waarschijnlijk omdat ik altijd onder vliegroutes heb gewoond tijdens mijn formatieve jaren. Meestal militaire toestellen die op Soesterberg aanvlogen (Phantoms, Starfighters, F5's, F15's), maar in het allereerste begin van mijn leven is dat Buitenveldert, met de vele passagiersvliegtuigen die je daar zag. Ik merk dat ik sinds kort al 2x ben gaan vliegtuigspotten (bij snijdend koud weer!), en voel dat ik dat ook in de toekomst van plan ben te doen (hopelijk bij aangenamer weer). Ik ben van het type "ik wil gewoon graag vliegtuigen zien". Enige kennis over kleuren, types e.d. die je opdoet zal vast wel gebeuren, maar is niet het hoofddoel, het gaat me het meest om het ervaren. Afijn ik hoop op een prettige uitwisseling hier.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Bazzzer
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 16:24, 17/04/2013 Reageer met quote Naar boven

Welkom Spotboef!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen