Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen
Auteur Bericht
thomEHEHspotter
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 9:00, 06/05/2011 Reageer met quote Naar boven

Ik stond te spotten op eindhoven airport toen ineens een ryanair 2 maal hoog over komt vliegen. Bij de derde keer vliegt hij al iets lager. Toen deze boven het veld (alweer voor de 3de keer) vloog hoorde ik sirenes ik keek om en zag 3 grote bluswagen, stuk of 12 normale brandweer, stuk of 20 ziekenwagens. De andere kant van de baan werd afgezet voor als hij zou doorschieten. Na de 4de keer laag overvliegen werd het tog wel spannend. Toen hij kwam landen kwam meteen na maingear touchdown alle bluswagens snel achteraan gereden. Hij stopte op het einde van de baan en bleef daar even staan. Na enkele minuten zette hij de passagiers af en taxiede hij door naar een ander gedeelte naast civiel. De oorzaak bleek: problemen met de flaps. Maar die waren wel tog echt uit. Later bleek dat het alarmpje van deze gloednieuwe 737-800 brandde dat de flaps niet uit konden terwijl ze dat wel waren.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen