Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen
Auteur Bericht
Wynand
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 20:43, 17/04/2011 Reageer met quote Naar boven

Beste spotters,

Ik ben gisteren naar de Dutch Spotters Convention (DSC) geweest op Rotterdam The Hague Airport.
Het was er erg gezellig. Even bijgepraat met enkele bekenden. Ook Dutch Avation Tours was aanwezig. Zij wezen mij enkele trips die ze binnenkort gaan maken naar Frankfurt/München en London Heathrow. Mijn interesse hebben ze zeker gewekt!

Naast de stands met een uitgebreid aanbod aan foto's, boeken, dia’s, tijdschriften, en andere memorabilia werden er verschillende platformtoers georganiseerd. Vooral dit laatste was een enorme aanrader! Je komt dan achter het douanegebied. Bij de ene tour lag de nadruk op de brandweer van het vliegveld en bij de andere waren er (bus)stops op het platform. Heel erg leuk. Vooral als de chauffeur toestemming krijgt om op de baan te mogen rijden. Very Happy

Wat overigens wel tegenviel was aanbod aan vliegtuigen. Ik wist dat je Rotterdam niet moet vergelijken met Schiphol. Maar gisteren vond ik wel heel dramatisch: alleen Transavia en Cityjet. Ook zou er gevlogen worden met een Dakota, maar die kwam toch maar niet. Gezien het mooie weer vond ik dat wel een domper.

Niettemin wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt!

Hartelijke groeten.

Wynand
PS: Werd de DSC vroeger in Nieuwegein/Merwestein georganiseerd? Weet iemand dat.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Ervaringen